• Promocja

Daiwa Multiplikator Zillion SV TW 1000XHL

2 079,00 zł
1 559,25 zł Zniżka 25%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 1 663,20 zł -6%

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Znakomity kołowrotek castingowy z gamy DAIWA Japan z systemem hamulca SV Boost i koncepcją Hyper Drive Design dla optymalizacji wyrzutu.

21‘ Zillion SV TW jest dostępny w dwóch wersjach – model PL jest przeznaczony do nieco większych i cięższych przynęt, które dzięki niskiemu przełożeniu można prowadzić bardzo wygodnie i pewnie. Idealny do wędkowania woblerami, a także łowienia na większych głębokościach lub do łowienia w morzu. Łącząc nową koncepcję Hyper Drive Design z nową koncepcją hamulca SV Boost, DAIWA oferuje lekki, ale mimo to bardzo wytrzymały kołowrotek castingowy, który został już wstępnie wyregulowany w swoich ustawieniach, aby zapewnić optymalne wyniki przy różnych wagach używanych przynęt. Koncepcja Hyper Drive Design oznacza połączenie różnorodnych funkcji, które optymalizują żywotność i obsługę kołowrotka. Nowa koncepcja hamulca SV Boost optymalizuje nie tylko odległości rzutowe, ale jednocześnie zmniejsza ryzyko powstawania luzów. Szczegóły techniczne:

• Niezwykle lekka szpula z duraluminium G1 uruchamia się natychmiast bez dużego oporu rozruchowego.

• ZERO regulacji hamulca mechanicznego jest już wstępnie ustawiona w sposób zapewniający uzyskanie optymalnych odległości rzutu (zaleca się nie zmieniać tego ustawienia). 

• Wał główny wykonany jest z wyjątkowo krótkiej osi szpuli, która powoduje niskie tarcie i dlatego jest idealna do stosowania mniejszych przynęt. 

• System TWS zmniejsza tarcie linki podczas rzutu. 

• W celu dokładnego dostrojenia pracy kołowrotka opór magnetyczny jest dostosowywany do masy używanej przynęty. Prowadzi to do zmniejszenia luzów i wydłużenia odległości wyrzutu. Tutaj końcową fazę wyrzutu w pełni kontroluje hamulec magnetyczny.

 • Wyposażony w terkotkę hamulca.

• HYPER DRIVE Design

• Aluminiowy korpus kołowrotka HARDBODYZ®

• 8 łożysk kulkowych (w tym 4 „CRBB®“)

• Mechanizm HYPER DRIVE DIGIGEAR®

• Koncept hamulca SV Boost

• System hamulca UTD®

• Hamulec gwiaździsty z Click-Systemem

• T-Wing System (TWS™)

• Szpula SV z duraluminium G1

• Uchwyt korbki Soft-Touch

• Model na lewą rękę

• Wykonano w Japonii 

Średnica szpuli: 34mm

arrow_upward